FAQ - często zadawane pytania

  • 1. Jakich firm/marek laptopy naprawiacie?
  • Naprawiamy laptopy wszystkich producentów dostępnych na rynku. Między innymi są to: Acer, Actina, Apple, Aristo, Asus, California, Clevo, Compal, Compaq, Dell, Digital, e-Machines, Fujitsu-Siemens, Gateway, Gericom, HP, IBM, Lenovo, Maxdata, Mitac, NEC, Network, Optimus, Samsung, Sony, Toshiba.
  • 2. Skąd mogę wiedzieć, że jesteście solidną firmą?
  • Działamy na rynku od kilku lat. Działamy także na Allegro, oto nasze komentarze
  • 3. Czy stracę dane z komputera/laptopa?
  • O ile naprawa nie dotyczy dysku twardego ani systemu plików nie ingerujemy w dane. W przypadku reinstalacji systemu operacyjnego lub też wymiany dysku twardego ZAWSZE pytamy czy zgrać dane klienta. Niemniej przykre sytuacje zawsze się mogą przydarzyć, więc zalecamy wykonanie kopii zapasowych swoich danych. Pamiętaj, że wyrażając zgodę na naprawę w naszym serwisie, oświadczasz, że nie będziesz rościł pretensji w przypadku utraty danych.
  • 4. Czy stracę dane z komputera/laptopa w przypadku uszkodzenia dysku twardego?
  • W przypadku fizycznego lub logicznego uszkodzenia dysku twardego zawsze istnieje możliwość odzyskania danych. Należy jednak mieć przy tym świadomość, że im bardziej skomplikowane uszkodzenie, proces ten staje się bardziej pracochłonny a co za tym idzie droższy.
  • 5. Jak długo trwa naprawa?
  • Zazwyczaj są to 2-3 dni robocze od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu. Jednak w przypadku większego skomplikowania naprawy lub też trudności z dostaniem odpowiednich części, okres ten może się wydłużyć, o czym informujemy klienta.
  • 6. Czy naprawiacie urządzenia na gwarancji?
  • Naprawiamy wszystkie laptopy/komputery, jednak są to naprawy odpłatne, chyba, że gwarantem jest nasza firma. Wówczas naprawa jest bezpłatna.
  • 7. Co powinienem dostarczyć wraz z laptopem?
  • Przede wszystkim zasilacz, gdyż często jest on sprawcą usterki. Ponadto, jeśli laptop czeka reinstalacja systemu, wszelkie płyty dołączone do laptopa przy zakupie (sterowniki, system operacyjny, oprogramowanie) oraz klucze licencyjne. Przydatne również bywają hasła, o ile system operacyjny lub BIOS zabezpieczone są hasłem - najlepiej jednak na czas naprawy usunąć wszelkie zabezpieczenia.
  • 8. Co jeśli zrezygnuję z naprawy?
  • Sprzęt możemy odesłać/odwieźć obciążając kienta kosztami transportu. Innym rozwiązaniem jest skup laptopa lub też proponujemy nowego / używanego laptopa i przyjęcie uszkodzonego w rozliczeniu.
  • 9. Co jeśli części zamienne są niedostępne?
  • W rzadkich przypadkach, kiedy nie ma możliwości zdobycia części zamiennych lub jest to nieopłacalne, stosujemy rozwiązania jak w punkcie 8.
  • 10. Jak wzorowo zapakować laptopa do wysyłki?
  • Bezpieczne zapakowanie laptopa przed wysyłką jest bardzo ważne. Pamiętaj, aby kilkukrotnie owinąć laptopa folią bąbelkową oraz wypełnić luki w kartonie materiałem zabezpieczającym tak, aby sprzęt był stabilny. Ponadto umieść w kartonie zasilacz i baterię, jednak odseparuj od laptopa tak, aby nie porysować klapy lub też, co gorsza, uszkodzić matrycy laptopa. Upewnij się, że dołączyłeś swoje dane kontakowe oraz dokładny opis usterki/usterek.
© 2008 KSIstudio wszelkie prawa zastrzeżone

Serwis i naprawa laptopów w Poznaniu - naprawa i konserwacja laptopów (notebooków). Naprawy laptopów większości producentów / marek: notebooki: Acer, Actina, Apple, Aristo, Asus, California, Clevo, Compal, Compaq, Dell, Digital, e-Machines, Fujitsu-Siemens, Gateway, Gericom, HP, IBM, Lenovo, Maxdata, Mitac, NEC, Network, Optimus, Samsung, Sony, Toshiba. Części do laptopów, matryce do laptopów. Bezpłatna diagnoza (badanie) oraz gwarancja na wykonane usługi. Dojazd do klienta.