Szukaj

Warunki gwarancji

Ponieżej przedstawione są warunki gwarancji:

  1. Umowa gwarancyjna pomiędzy nabywcą a firmą naprawiamylaptopy.pl zapewnia bezpłatną naprawę / wymianę w przypadku wystąpienia w okresie gwarancyjnym wad fabrycznych produktu.
  2. Termin wykonania naprawy wynosi do 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do naszego serwisu. W szczególnych przypadkach takich jak np. niedostępność części zamiennych termin ten może ulec wydłużeniu.
  3. Reklamujący (nabywca) jest zobowiązany dostarczyć towar do punktu naprawy, czyli siedziby naszego serwisu. Jeżeli gwarancja jest typu D2D (door to door), wówczas jej realizacja następuje za pośrednictwem kuriera. W przypadku D2D koszty przesyłek pokrywa nasz serwis. Towar winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym.
  4. Nabywca traci prawo do bezpłatnej gwarancji w trakcie trwania umowy, w przypadku gdy:
    • uszkodzenia powstały w wyniku wadliwej instalacji sprzętu, niewłaściwej eksploatacji
    • wprowadzono zmiany konstrukcyjne bez zgody gwaranta
    • dokonano naprawy przez osoby nieuprawnione
    • uszkodzono lub usunięto etykiety fabryczne lub plomby gwarancyjne
    • uszkodzenie powstało w wyniku działania czynników mechanicznych (np. ciecz, upadek, temperatura)
    • stwierdzono niesprawność w wyniku działania tzw. wirusów komputerowych
  5. Wady sprzętu niepodlegające naprawie gwarancyjnej (wymienione w poprzednim punkcie) mogą być usunięte odpłatnie na koszt użytkownika.
  6. Wady sprzętu
© 2008-2012 naprawiamylaptopy.pl wszelkie prawa zastrzeżone

Serwis i naprawa laptopów w Poznaniu - naprawa i konserwacja laptopów (notebooków). Naprawy laptopów większości producentów / marek: notebooki: Acer, Actina, Apple, Aristo, Asus, California, Clevo, Compal, Compaq, Dell, Digital, e-Machines, Fujitsu-Siemens, Gateway, Gericom, HP, IBM, Lenovo, Maxdata, Mitac, NEC, Network, Optimus, Samsung, Sony, Toshiba. Części do laptopów, matryce do laptopów. Bezpłatna diagnoza (badanie) oraz gwarancja na wykonane usługi. Dojazd do klienta.